Frietidee: de persoonlijke puntzak

goed voor de relatie met je klant.
12
mei

Idee van de Meesters (2): de persoonlijke puntzak

Je klanten persoonlijk aanspreken is belangrijk. Zeg zelf, het voelt toch beter als iemand die jou iets lekker aanreikt je bij de naam aanspreekt in plaats van meneer of mevrouw?! Meesters van de friet houdt van persoonlijk contact. We adviseren al onze klanten om hierin te investeren naar jouw klanten toe. Het is bewezen dat persoonlijk contact bijdraagt aan een langdurige relatie. En dat wil je met je klanten toch?

Maak je frietzak daarom persoonlijk. Hoe leuk is het als je naam genoemd wordt wanneer je frietje klaar is?! je kunt eenvoudig hiervoor ruimte maken op de puntzak door deze (voordat je de friet erin doet) te beschrijven met de naam van de persoon. Ook is het mogelijk om de sauskeuzes op de frietzak te vermelden. Eventueel kun je in het ontwerp dit voordrukken op de puntzakken, maar een handgeschreven krabbel heeft ook wel wat. En ja, inderdaad… Starbucks was ons al voor met het idee, maar die verkopen koffie en geen friet.

Voordelen van een persoonlijke puntzak:

  • Je klant voelt zich gewaardeerd doordat hij of zij bij de naam genoemd wordt.
  • Je kent op deze manier makkelijker de namen van je klanten, wat de relatie ten goede komt.
  • Het is makkelijker met uitserveren wanneer je een naam kunt namen dan “twee friet mayo”.

Met ambachtelijke groet,

Meesters van de Friet